Барлық талқылаулар
Жаңаөзен
Алматы Астана Шымкент Ақсай Ақсу Ақтау Ақтөбе Актогайский район Алтынсарин ауданы Алға Амангельдинский район Арал Арқалық Арысь Атасу ауылы Атбасар Атырау Аягөз Аққулы ауданы Байқоңыр Байғанин ауданы Балқаш Баянауыл ауданы Бейнеу Бәйдібек ауданы Денис ауданы Ембі Ертіс ауданы Еңбекшіқазақ Жітіқара ауданы Жалағаш кенті Жаңаөзен Жаңатас Жангелді ауданы Жаркент Жаңақорған кенті Жаңқала Жезді кенті Жезқазған Жетісай Жосалы Жосалы кенті Жәйрем Жәнібек Зайсан Индер Исатай ауданы Қарағанды Қаскелең Келес ауданы Кентау Көкшетау Қонаев Қостанай Қосшы Құлсары Курчатов Қызылорда Көкпекті ауданы Ленгер Лисаков Май ауданы Майқайын кенті Маханбет ауданы Мақат Меңдіқара ауданы Миялы Мойынқұм ауылы Мырзакент кенті Мәртөк ауданы Науырзым ауданы Ойыл ауданы Ордабасы ауданы Отырар ауданы Павлодар Петропавл Риддер Рудный с.Мангистау Сайрам ауданы Сайқын Сарыағаш Сарыкөл ауданы Сарыөзек Сәтпаев Сауран ауданы Семей Созақ ауданы Солнечный Степногорск Сырым ауданы Тайынша Талғар Талдықорған Тараз Таран ауданы Текелі қаласы Темиртау Тереңкөл ауданы Тереңөзек кенті Теңіз кен орны Түркістан Түлкібас кенті Узынагаш Орал Өскемен Федеров ауданы Форт-Шевченко Хромтау Целиноград ауданы Чапаев Шамалған ауылы Шу Шал ақын ауданы Шалқар Шарбақты ауданы Шардара Шетпе Шиелі кенті Шұбарқұдық Ырғыз ауданы Екібастұз Қазығұрт Қамысты ауданы Қандыағаш Қарабалық ауданы Қаражал Қарасу ауданы Қаратау Қарғалы Қобда ауданы Қордай Құрманғазы ауданы Құрық Үржар ауданы Үшарал Ұзынкөл ауданы Әйтеке би ауданы Әйтеке би кенті Әулиекөл ауданы
Бесін 13:19
Жанаозен
Алматы Астана Шымкент Ақсай Ақсу Ақтау Ақтөбе Актогайский район Алтынсарин ауданы Алға Амангельдинский район Арал Арқалық Арысь Атасу ауылы Атбасар Атырау Аягөз Аққулы ауданы Байқоңыр Байғанин ауданы Балқаш Баянауыл ауданы Бейнеу Бәйдібек ауданы Денис ауданы Ембі Ертіс ауданы Еңбекшіқазақ Жітіқара ауданы Жалағаш кенті Жаңаөзен Жаңатас Жангелді ауданы Жаркент Жаңақорған кенті Жаңқала Жезді кенті Жезқазған Жетісай Жосалы Жосалы кенті Жәйрем Жәнібек Зайсан Индер Исатай ауданы Қарағанды Қаскелең Келес ауданы Кентау Көкшетау Қонаев Қостанай Қосшы Құлсары Курчатов Қызылорда Көкпекті ауданы Ленгер Лисаков Май ауданы Майқайын кенті Маханбет ауданы Мақат Меңдіқара ауданы Миялы Мойынқұм ауылы Мырзакент кенті Мәртөк ауданы Науырзым ауданы Ойыл ауданы Ордабасы ауданы Отырар ауданы Павлодар Петропавл Риддер Рудный с.Мангистау Сайрам ауданы Сайқын Сарыағаш Сарыкөл ауданы Сарыөзек Сәтпаев Сауран ауданы Семей Созақ ауданы Солнечный Степногорск Сырым ауданы Тайынша Талғар Талдықорған Тараз Таран ауданы Текелі қаласы Темиртау Тереңкөл ауданы Тереңөзек кенті Теңіз кен орны Түркістан Түлкібас кенті Узынагаш Орал Өскемен Федеров ауданы Форт-Шевченко Хромтау Целиноград ауданы Чапаев Шамалған ауылы Шу Шал ақын ауданы Шалқар Шарбақты ауданы Шардара Шетпе Шиелі кенті Шұбарқұдық Ырғыз ауданы Екібастұз Қазығұрт Қамысты ауданы Қандыағаш Қарабалық ауданы Қаражал Қарасу ауданы Қаратау Қарғалы Қобда ауданы Қордай Құрманғазы ауданы Құрық Үржар ауданы Үшарал Ұзынкөл ауданы Әйтеке би ауданы Әйтеке би кенті Әулиекөл ауданы
Жанаозен
ықшамдау
Таң Күн Бесін Аср Ақшам Құптан
07:10 08:31 13:19 16:17 17:59 19:20
ықшамдау
Күнтізбе
Хижри
23 Джумада-авваль 1446
Миләди
25 қараша 2024

Барлық талқылаулар

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Магниту. Вижу вы тоже многое "знаете". Почему бы и вам не вступить в диспут с устазом. Мы бы с удовольствием послушали вас)))
Kuat 3 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

"Фауқа дегенді кез келген арабтан сұрасаң жоғары дегенді білдіреді. Оған біз кірмейміз... Не ғыласың оны сіз басқа мағыналарын. ауыспақшы болып ..." Бұл сонда ақида ғылымындағы ережема? ) 6/ 26:51
(Salman) 3 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Ол адамның білім деңгейіне баға беретін дәрежем жоқ. ) Біразды білетін көрінеді. Шыны керек екі жақта бірінің сөзін бірі бөліп жатыр. Оның себебі диспуттың ұйымдастырушылық жағында деп ойлаймын. Соны келесіде ескерсе. Ал жауабы жағынан Ерсін ұстаздың жауаптары дәйекті, айтқан сөзінің бәрін ережеге сәйкес, жан жақты дәлелмен келтіріп отырғанын екінші жақта мойындап отыр. Олар дәлелдер келтіруге тырысуда, бірақ дәлелдерін таба алмай отырғой. Кей жерде Ахли Суннаның қойған ережелеріне келіспейді. Кей жерде таклидтің иісі шығып қалатын сияқты. Ұстаз Ерсін Әміренің белгілі бір ғылыми білімі, нық негізі бар деген ой қалыптасты. МашаАллах! Аллах Тағала бәрімізді адасудан сақтасын!
(Salman) 3 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Бiзде отырмыз, устаз калай шыдады екен, субханалла!? Aлла осындай сабырлы болуды насiп етсiн бiзге де. Ерсiннiн денгейiндеги адам емеской мына баурымыз. Бiлiмi барлардын диспутына еш уксамайды. Жартысынан кобi шапылдаган урыс-керic. Диспут надо вести хотя-бы, немножко корректными салафитами (если такие существуют).
T.Bekzat 3 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Әлі отырмыз. 79 беті іздеп отырмыз әлі ). Сабыр.
(Salman) 3 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

да поможет Аллах Ерсiну просветить незнающих людей, по диспуту слышно что Октам во многих вопросах не разбирается и ему надо просвещаться
Галымжан Имангалиев 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Уа аләйкум әссәләм! Әлхамдулиллаһ, бауырларымыз тыңдап жатыр. Тауфиқ тек Аллаһтан!
أبو أحمد 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Ассаламу ғалайкум!Шіркіііііііін осыны барлық салафитпіз дегендер тыңдаса ғой!Ерсін ұстазға Аллаһ ілімді аямай берген екен!бірінші бөлімді тыңдағаннан - ақ белгілі боп тұр ғой Ерсін ұстаздың дәлелдері тура кітаптарының атымен келтірілген!СубханАллаһ!Осындай ілімді кісілерді бізге нәсіп еткен Аллаһқа шүкір! Ерсін ұстаз өзін нағыз мұсылманға лайық кейіпте ұстады!
Гуль1 2 қар. 2013 Жауап жазу

Фото: недопустимые для мусульман изображения на молитвенных ковриках

Заголовок данной темы ясно дает знать,что нельзя.
Ummu Ali 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Мәселе олда емес, білсең, Имам Бухари р.а мен имам Муслим р.а, ерте өмір сүрген, олар мухаддис болган кісілер, ал Имам Матуриди р.а мен Ашари р.а кейін, ол мұсылмандарың сенімін, түрлі бидғат, дін дұшпандардың алаяқтарынан сақтаған, кейін шәкірттері және жалпы көп гуламалар, иджма қылған Ахлю Сунна уа л Жамага сенімінің Имамдары имам Матуриди және Ашари деп атаған жане укім берген. Олардың заманында түрлі адасу топтар көбейіп кеткен, ал ерте заманда олай болмаған. олар адасып кеткен топтармен курескен. Пайғамбарымыздан салаяллоху алейхи уа саллямнан кележаткан сенімді, курделі заманда сактап калаган. Аллах Тагала оларга разы болсын. Біз әлі олардың дәрежесін дұрыс түсінемайжатырмыз, кәзірде түрлі жанадан шыққан топтар, бұл имамдарға жала жауып жатыр. Бірақ өтір жала бәрі бір, жалғандығы анықталады, ин шаа Аллаһ
Abu Ahmad al Hanafi 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

(80/699-150/767) АБУ ХАНИФА (194/810-256/870) БУХАРИ МУХАММАД (204/821-261/875) МУСЛИМ ИБН ХАДЖАДЖ (238/862-333/994) АБУ МАНСУР АЛЬ-МАТУРИДИ (239/853-321/935) АБУ ДЖАФАР АТ-ТАХАВИ (260/873-330/985) АБУ АЛЬ-ХАСАН АЛЬ-АШАРИ (661/1263-728/1328) ИБН ТАЙМИЯ (691/1292-751/1350) ИБН АЛЬ-КАЙЙИМ АЛЬ-ДЖАУЗИЯ (1116/1703-1206/1792) МУХАММАД ИБН АБД АЛЬ-ВАХХАБ
أبو أحمد 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Бауырым!имам Бухари,Муслим дер аш'гарид матрудит болмаган....
Abu Naml 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

они не уважают ученых. А причина всего этого в том, что они невежды. И, кроме того, можно увидеть, как человек из этой группы имеет чрезвычайно завышенное мнение о своей персоне, не обладая при этом даже знанием размером с горчичное зерно.
Abu Ahmad al Hanafi 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Осы созі үшін жауап бересін. "АБУ ХАНИФА САХАБА ЕМЕС ЖӘНЕ ОНЫҢ СӨЗІ БІЗГЕ ДӘЛЕЛ ЕМЕС!!! " "Абу Ханифа сахаба екен" деген, сөзді қайдан көрдін ондай. Имам ас-Сафарини сказал: “Поистине, заслуги ученых известны и их достоинства велики, и кто умаляет их достоинства, тот самый низкий и подлый из людей, а кто ненавидит их, тот из партии Иблиса”. См. “Ляухуль-ануар” 2/355.
Abu Ahmad al Hanafi 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

ПРИЗЫВ Мусульмане, обязательно проанализируйте себя и то, что у вас в сердце в отношении Аллаха, и не надо обманываться словами, которые приводятся [некоторыми] без понимания их смысла. Посмотрите в своё сердце. Считаете ли вы Аллаха подобным чему-либо, будь то в Сущности, атрибутах или действиях? Если да, то отбросьте эти мерзкие убеждения и стремитесь к прощению вашего Господа. И говорите, как сказал Всевышний: «Нет ничего Ему подобного, Он Видящий, Слышащий». И не думайте, что сами по себе слова: «Мы саляфиты и следуем за саляфами», – вас спасут, потому что у саляфов не было таких мерзких убеждений и они не уподобляли ничему своего Творца. И не говорили мусульмане первых веков, которым засвидетельствовано благом: «Большинство учёных Ислама – заблудшие», – как это делают [некоторые]! Шейх Саид Фуда
Abu Ahmad al Hanafi 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

әрине имам абу Ханифа сахаба емес! Ибн Теимия да сахаба емес шеих Усаимин да сахаба емес. бірақ сіздер ойланбастан сахабалардың ақидасын абу Ханифадан да жақсы түсінесіздер ғой.
أَبو مُحَمَّد 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

"Знай, что "аль-хашавия-муджассима" (уподобляющие Аллаха сотворенному) притязающие (особенно в наше время) на то, чтобы относиться к "салафу салих" - однако "салафу салих" не причастны к тому, что они творят - проявляют особенную крайность в своем запрещении "каляма". (И не секрет), что главная причина толкающая их к сему - это то, что предающийся изучению науки "калям", постигает основы ее, на которые опирается она, удостоверяя истинность того, что есть в ней истинного. Потом через знание "каляма" открывается этому человеку во всей своей полноте ложь данного "мазхаба", являющегося одним из самых ложных течений. Мы имеем в виду сейчас мазхаб "муджассима", которые утверждают в отношении Аллаха Субханаху ва Тааля такие категории сотворенного как: границы, нахождение в стороне, местонахождение в пространстве, движение, наличие сотваренного в Сущности Его и другие подобные вещи, которые противоречат абсолютному неподобию Аллаха Всевышнего. После всего сказанного ты понимаешь, что запрещение со стороны "муджассима" этого великого знания (коим является "калям") есть ни что иное, как защита мазхаба их, от того, чтобы не открылись перед людьми все иъзяны и недостатки его". Шейх Саид Фуда, "Тахзииб шархи ссанусия", стр. 25
Abu Ahmad al Hanafi 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

о ткахи как ты сказал имам аль Газали рахимахулллах: «Поистине претендовать на наличие знаний — является естеством (человека) воздержаться от которого невежды не могут, и по этой причине увеличились разногласия среди людей. Если бы молчали незнающие то непременно уменьшились бы разногласия среди людей.»
Abu Ahmad al Hanafi 2 қар. 2013 Жауап жазу

Диспут по акыде на казахском языке: Ахлю Cунна уаль Джамаа vs. Салафия

Бауырым. Пайғамбарымыз саляллоху алейхи уа саллям айтқан: "Аллаһ Тағала менім умметімді, адасушылықта бірікпейді" деп, ондай хадистер көп. 1000 жылдан астам мұсылмандар, 4 мазхабты устанып келе жатыр, Матуриди, жане Ашари мазахабын устанып кележатыр, енді акылга салайык, осын бәрі Ахлю Сунна деп гуламалар бір ауздан Иджма кылып, Ахли Сунна уа жамагаты деп угым берген. Бул нагыз далел,, керек болса. Ахлю-с-Сунна валь Джама’а (сунниты) - это определение, которое употребляется для обозначения тех, кто не является шиитом. Это определение также имеет свое значение в сферевероубеждения (акыда), юриспруденции (фикх), и пути к Богу (тасаввуф). В сфере вероубеждения (акыда) в него входят ашариты, и те, кто имел метод, подобный их методу (подобно матуридитам). Ашариты не ограничивается конкретными людьми, но является методологий, по которой обращаются к шариатским доказательствам. В сфере юриспруденции (фикх) на сегодня в него входят последователи четырех мазхабов (ханафитского, маликитского, шафиитского и ханбалитского). В сфере пути к Богу (тасаввуф) в него входят последователи исламского суфизма, который регулируется Кораном и Сунной. "Египетский Дом Фетв - Муфтият"
Abu Ahmad al Hanafi 2 қар. 2013 Жауап жазу
ықшамдау
Күнтізбе
Хижри
23 Джумада-авваль 1446
Миләди
25 қараша 2024
Намаз уақыттары
қазір

Бесін 13:19

Екінтіге дейін 01:53
Created with Sketch. {{!-- --}} {{!-- --}} {{!-- --}} Created with Sketch. Asset 1mdpi